POGOJI POSLAVANJA:

Splošni pogoji uporabe

Podatki, informacije in aplikacije v spletni trgovini absport.si so uporabnikom na voljo pod pogoji oziroma z omejitvami, ki so navedeni v nadaljevanju.

Predstavitev

Pozdravljeni v spletni trgovini absport.si, ki je v lasti podjetja AB ŠPORT d.o.o.. Absport.si je spletna trgovina s športno opremo in športnimi pripomočki za trening, tekmovanja in vsak dan. Podjetje AB ŠPORT d.o.o. je zavezanec za DDV.

Veljavnos ponudbe.

Vse cene so v Evrih in vključujejo 22 % DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

 Splošni pogoji nakupov na absport.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S Spletnim centrom absport.si upravlja podjetje AB ŠPORT d.o.o.. Ob registraciji v sistem absport.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Postopek nakupa

Kupec izbere vrsto, barvo, velikost, količino,.... Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke in potrdi naročilo. Po potrditvi nakupa, uporabnik dobi preko spletne strani elektronsko sporočilo, da je bilo njegovo naročilo v spletni trgovini www.absport.si sprejeto.

Uporabniki spletne trgovine

Vsakršna uporaba spletne trgovine absport.si, ki ne predstavlja normalne uporabe posameznika, je prepovedana, predstavlja gospodarsko škodo in bo prijavljena ustreznim službam za pregon. Normalna uporaba je uporaba brez kakršnihkoli programskih pripomočkov (spiderjev, skript,..) in v smislu normalnega števila zahtevkov za vpogled v določenem času, pri čemer štejemo za normalno število max. 2 zahtevka na sekundo.

Uporabniki spletne trgovine so lahko anonimni ali registrirani. Anonimni uporabniki lahko uporabljajo brezplačne storitve (npr. vpogled v podatke o izdelkih, njihovem stanju zaloge pri določeni trgovini, cenah,...). Registrirani uporabniki z registracijo pridobijo dostop do nekaterih aplikacij spletne trgovine absport.si, ki neregistriranim uporabnikom niso dostopne. Registrirani uporabniki imajo uporabniško ime in geslo vezano na osebo, ki se je za posamezno storitev prijavila. Uporabniško ime in geslo so dolžni varovati kot poslovno skrivnost in ju ne smejo zaupati drugi osebi. Registrirani uporabniki prevzemajo odgovornost za vse aktivnosti, ki bodo opravljene z njihovim uporabniškim imenom in geslom.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba absport.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene Spletne cene in so enake rednim cenam v fizični trgovini. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Plačilo

Način plačila
Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro dva načine plačila; plačilo po povzetju, po predračunu.

Gotovinsko plačilo ob dostavi GLS-ja ali pošte Slovenije.

Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi GLS. Plačati morate celoten znesek nakupa. 

 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),

- z nakazilom na račun podjetja AB ŠPORT d.o.o., po ponudbi/predračunu (velja Spletna cena),

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Kje se hranijo naročila

Vsa naročila se hranijo na naši spletni strani. Dostop do svojega naročila ima vsak registrirani uporabnik. Kako pridete do tega podatka? ali pa nam pošljete mail in vam bomo kopijo naročila poslali po elektronski pošti.

Cene

Spletna cena velja za vse člane in neregistrirane uporabnike absport.si . Član spletne trgovine absport.si uporabnik postane z registracijo. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

 

Dostava, osebni prevzem.

Dostava

Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro dostavo preko GLS-ja, Pošte Slovenija in pa osebni prevzem.

Dostava opreme preko GLS-ja

Pri nakupu opreme pod 1000 EUR se dostava obračuna v skladu z spodnjo tabelo. Ob nakupu nad 1000 EUR je dostava brezplačna za vso opremo, razen na opremo, ki se je na da pošiljati(koši, goli, nekatere blazine.)

Paket do 15kg - 4,00 eur z ddv

Paket 15-25kg - 6,00 eur z ddv

Paket 25-45kg - 8,00 eur z ddv

Dodatna provizija se za plačala po povzetju pri podjetju GLS ne zaračunavajo.


Pri pošiljanju opreme preko GLS-ja vam bomo sporočili tudi številko paketa, da boste lahko spremljali kje se v danem trenutku paket nahaja.


Dostava opreme preko Pošte Slovenija.

Pri nakupu opreme pod 1000 EUR se dostava obračuna v skladu z spodnjo tabelo. Ob nakupu nad 1000 EUR je dostava brezplačna. 

Paket do 15kg - 4,00 eur z ddv

Paket 15-25kg - 6,00 eur z ddv

Paket 25-45kg - 8,00 eur z ddv

Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Pri gotovinskem plačilu po povzetju, preko Pošte Slovenija, poleg poštnine, plačate tudi odkupnino v vrednosti 0,66 EUR.

Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 96 EUR, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR.  

Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 1000 EUR in je poštnina brezplačna. Provizijo in odkupnino, ki jo plačate pošti Slovenije se lahko izognete le s plačilom po predračunom.

  

Osebni prevzem

Naročeno opremo je možno osebno prevzeti na sedežu podjetja AB ŠPORT d.o.o. . V tem primeru se lahko izognete stroškom pošiljanja in provizije.

Dobava

Opremo na zalogi, ki bo naročena do 11 ure, vam bomo poslali še isti dan; za opremo, ki je ni na zalogi pa bomo poskrbeli v 5 do 8 delovnih dnevih. V primeru, da opreme ni na zalogi vas bomo o tem tudi obvestili. 

Obseg uporabe podatkovnih baz in pravice intelektualne lastnine

Uporabniki spletne trgovine morajo upoštevati naslednja dejstva:

- da so podatkovne baze v informacijskem sistemu absport.si – v celoti in kot posamezni deli sistema – varovane v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah,

- da so podatki v spletnih storitvah absport.si del podatkovnih baz v smislu določb Zakona o avtorski in sorodnih pravicah,

- da je znak "absport.si" varovan kot storitvena oziroma blagovna znamka v skladu z Zakonom o industrijski lastnini.

Zakon o avtorski in sorodnih pravicah med drugim določa, da uporabnik lahko naenkrat uporablja le neznatne dele podatkovnih baz (kakovostno in/ali količinsko) oziroma v obsegu, ki je predviden v okviru razpoložljivih spletnih aplikacij za anonimne ali registrirane uporabnike. Vse druge oblike nadaljnjega posredovanja oziroma omogočanja uporabe tretjim osebam (npr. objava na strežniku tretje osebe oziroma uporabnika, reproduciranje v drugih dokumentih, itd.) so izrecno prepovedane. Ta prepoved se nanaša na vse oblike uporabe, ki presegajo okvire lastne uporabe. Še posebej so prepovedana naslednja ravnanja:

- uporaba znatnih delov (kakovostno in/ali količinsko) podatkovnih baz (npr. reproduciranje strukture podatkovnih baz, delov strukture podatkovnih baz, skupin zapisov itd.),

- uporaba podatkovnih baz v nasprotju z njihovo običajno uporabo ali na način, ki bi lahko prizadel interese absport.si (npr. sistematična in ponovljena uporaba neznatnih delov podatkovnih baz, itd.),

- zajemanje znatnih delov (kakovostno in/ali količinsko) podatkovnih baz s posebnimi programskimi rešitvami,

- odstranitev navedbe virov.

 

Prepovedana je tudi odstranitev ali zamenjava znakov "absport.si", kadar se pojavljajo na posamičnih podatkih in informacijah. Uporabnik odgovarja za vso škodo, ki bi nastala absport.si zaradi kršitve navedenih pogojev in omejitev.

 

Uporaba podatkov in informacij s spletne trgovine

Noben podatek oziroma informacija s spletne trgovine ne sme biti brez dovoljenja absport.si uporabljena v komercialne namene. Podatkov in informacij s spletne trgovine ni dovoljeno zbirati v kakršnikoli javni ali zasebni podatkovni zbirki. Objave na drugih mestih, v kakršnikoli obliki, niso dovoljene, če to pri posameznih podatkih in informacijah ni izrecno navedeno. Podatke in informacije s spletne trgovine lahko uporabnik prenese na svoje sisteme za lastno uporabo, pri čemer ne sme spreminjati označb o avtorskih in drugih sorodnih pravicah. Dovoljeno je tiskanje podatkov in informacij z namenom branja za lastne oziroma nekomercialne namene. Kopiranje, posredovanje, ponovno objavljanje, spreminjanje podatkov in informacij ali njihovo pošiljanje po pošti ter razširjanje na kakršenkoli drugačen način, brez predhodnega pisnega dovoljenja absport.si, je prepovedano.

 

 

Povezave na spletne strani

Povezave na spletni trgovini oziroma osnovno stran in/ali posamezne podstrani se dovoli samo s pisnim soglasjem absport.si. Strani spletne trgovine lahko vsebujejo tudi povezave na druge spletne strani, ki jih ne vzdržuje absport.si. Zato absport.si za vsebino teh strani ne odgovarja.

 

Dostopnost spletne trgovine

Absport.si si prizadeva uporabnikom zagotavljati nemoteno uporabo spletne trgovine - v normalnih pogojih 24 ur dnevno. Zaradi tehničnih razlogov (za potrebe vzdrževanja in/ali zamenjave opreme) si absport.si pridržuje pravico do krajših prekinitev spletne trgovine delovanja oziroma motenj dostopa, praviloma po 20. uri.

 

Nakup za pravne osebe

Spletni center absport.si ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

 

Pravica do odstopa od pogodbe 


Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se da je sporočilo poslano pravočasno, če je poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Vračilo vplačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte info@absport.si ali pa na naslov sedeža podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Stroške ponovnega pošiljanja blaga ravno tako krije kupec. V kolikor ponudnik ne zmore v roku 15 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.
 

Pomembno

- Ko vračate artikel morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ter kopijo računa
- Naslov za vračilo blaga je:AB ŠPORT d.o.o., Sitarjevška cesta 13a, 1270 Litija
- Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport (priporočamo našo embalažo oz. drugo varno embalažo), da bo oprema nazaj prišla nepoškodovana.
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.
- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

- za tisk obrazca, kliknite tukaj na OBRAZEC.
 

Napake ob naročanju

V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke naj jih čim prej sporoči ponudniku, da se še pravočasno popravijo.
 

Stvarna napaka

 Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

  • Kako se preverja primernost artikla?

Kako se stvarno napako preveri

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Rok za uveljavljanje stvarnen napake.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. 

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev absport.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti www.absport.si ali po klasični pošti na naslov:

AB ŠPORT d.o.o.

Sitarjevška cesta 13a

1270 Litija

Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.

 

AB ŠPORT.SI kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Družba AB ŠPORT d.o.o. ne priznava nobenega izvensodnega izvajalca za reševenje potrošniških sporov.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina www.absport.si se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

O piškotkih

Piškotki niso nič novega, vsi obiskovalci spletnih strani imamo na svojih računalnikih, tablicah, mobitelih shranjenih že veliko piškotkov z različnih spletnih strani. Novo je zgolj to, da z novo zakonodajo (ZEKom-1) prihaja do sprememb glede obveščanja oz. soglašanja obiskovalcev z njihovo uporabo.

 

Kaj so piškotki?

So male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

 

Zakaj so piškotki potrebni?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno. Nekaj konkretnih primerov uporabe piškotkov:za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiskeza shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjavena delih spletnih mestih, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljeneza prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napraviza spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih straniza delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, ...)

 

Onemogočenje piškotkov

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku. Če piškotke izključite, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene.

 

Piškotki najpogostejših zunanjih spletnih strani /servisov:

Ime piškotka / Namen / Čas piškotka / Podjetje

__utma - Statistika ogledov spletne strani 2 leti Google Analytics

__utmb - Statistika ogledov spletne strani 30 minut Google Analytics

__utmc - Statistika ogledov spletne strani Ob zaprtju brskalnika Google Analytics

__utmz - Statistika ogledov spletne strani 6 mesecev Google Analytics

ci_session - piškotek našega frameworka za prijavo in košarico

Začasen izklop spletnih piškotov

Najhitrejši in najenostavnejši način za preprečitev shranjevanja spletnih piškotov pri vseh spletnih brskalnikih je uporaba tako imenovanega »zasebnega okna«. Zasebno brskanje nam namreč omogoča, da lahko splet obiskujemo, ne da da bi spletni brskalnik pri tem shranjeval kakršnekoli informacije o straneh, ki smo jih obiskali.

 

Internet Explorer

Spletni brskalnik Internet Explorer zagotavlja brskanje na internetu brez puščanja sledi preko funkcionalnosti imenovane »InPrivate«. To prikličemo na način, da v brskalniku najprej pritisnimo tipko »Alt«. S tem se prikaže menijska vrstica in v meniju »Orodja« sprožimo ukaz »Brskanje InPrivate«. Način »InPrivate« lahko vklopimo tudi s pritiskom na kombinacijo tipk »Ctrl + Shift + P«.

 

Google Chrome

Google Chrome prav tako omogoča brskanje na internetu brez puščanja sledi, za ta namen pa uporabimo funkcionalnost »Novo okno brez beleženja zgodovine«. Novo okno lahko vključimo tudi s pritiskom na tipke »Ctrl + Shift + N«.

 

Mozilla Firefox

Pri spletnem brskalniku Mozilla Firefox pa nam bo v pomoč funkcionalnost »Vključi zasebno brskanje«, ko jo prikličemo na način, da najprej pritisnimo tipko »Alt«. S tem se prikaže menijska vrstica in v meniju »Orodja« sprožimo ukaz »Vključi zasebno brskanje«. Ta način brskanja lahko vklopimo tudi s pritiskom na tipke »Ctrl + Shift + P«.

 

Apple Safari

Apple Safari ima tako kot ostali vodilni spletni brskalniki možnost deskanja po svetovnem spletu brez puščanja sledi. To funkcionalnost vključimo tako, da kliknemo na »Nastavitve« in izberemo »Private browsing«. S pritiskom na gumb »OK« se nam bo desno v naslovni vrstici prikazala oznaka »Private«.

 

Opera 12.15

Pri spletnem brskalniku Opera 12.15 pa možnost deskanja po svetovnem spletu brez puščanja sledi vključimo tako, da najprej kliknemo na logotip spletnega brskalnika v zgornjem levem kotu. Tu poiščemo »Tab and Windows« in izberemo »New private Window«. Ta način brskanja lahko vklopimo tudi s pritiskom na tipke »Ctrl + Shift + N«. S tem se nam bo odprlo okno, kjer bomo lahko brez skrbi deskali po svetovnem spletu.

 

Trajni izklop spletnih piškotov

Spletni brskalniki Microsoft Internet Explorer, Google Chrome in Mozilla Firefox seveda omogočajo tudi trajni izklop spletnih piškotov, pri čemer se moramo zavedati, da bomo s trajnim izklopom / izbrisom izgubili možnost ohranitve naših osebnih nastavitev, statusa prijave, podatke o opravljenih spletnih nakupih in še mnogo več, ter da strani ne bodo delovale pravilno oziroma boste prikrajšani za dodatne možnosti. Spletna mesta se bodo za nameček nalagala malce počasneje, saj se bodo morale slike in vsi deli vsebine vsakič naložiti od začetka.

 

Internet Explorer 10

Za izklop piškotov v spletnem brskalniku Internet Explorer kliknite na gumb »Orodja« in izberite zavihek »Zasebnost«. Nato kliknite še na gumb »Napredno« ter obkljukajte možnost za onemogočitev samodejnega upravljanja s piškoti in obe vrednosti nastavite na »Blokiraj«. Izbiro potrdite s klikom na gumb »V redu«.

 

Že shranjene piškote pa lahko zbrišemo s klikom na »Orodja«, gumb »Brisanje« in »Izbriši«.

 

Google Chrome

Omogočanje piškotkov v spletnem brskalniku Google Chrome opravimo s klikom na ikono menija Chrome, izbiro »Nastavitve«, klikom na »Pokaži dodatne nastavitve« na dnu strani ter izbiro »Nastavitve vsebine« v razdelku »Zasebnost«. Tu izberemo še možnost »Blokiraj piškotke in podatke drugih spletnih mest« in kliknemo na gumb »Končano«.

 

Že shranjene piškote izbrišemo s klikom na ikono menija Chrome, izbiremo »Nastavitve«, kliknemo na »Pokaži dodatne nastavitve« in v razdelku »Zasebnost izberemo »Izbriši zgodovino brskanja«.

 

Mozilla Firefox

Pri spletnem brskalniku Mozilla Firefox piškote izključimo tako, da kliknemo na napis »Firefox« (desno zgoraj), izberemo »Možnosti« in kliknemo na zavihek »Zasebnost«. Nato v delu »Zgodovina« v oknu »Firefox naj:« izberemo možnost »Uporablja posebne nastavitve za zgodovino« ter odkljukamo možnost »Dovoli stranem, da ustvarijo piškote«. Po potrebi lahko vključimo še možnost »Vedno uporabljaj zasebno brskanje«. Že shranjene piškote izbrišemo s klikom na napis »Firefox« (desno zgoraj), izberemo »Možnosti« in kliknemo na zavihek »Zasebnost«. Nato v delu »Zgodovina« v oknu »Firefox naj:« izberemo možnost »Uporablja posebne nastavitve za zgodovino«, »Prikaži piškote« in »Odstrani vse piškote«.

 

Apple Safari

Omogočanje piškotkov v spletnem brskalniku Apple Safari je nadvse enostavno, saj zadošča, da kliknemo na napis »Safari«, izberemo »Preferences« in poiščemo »Privacy«. Nato v delu »Block cookies« vključimo to možnost in izbiro potrdimo s klikom na gumb »OK«. Shranjene piškote pa izbrišemo s klikom na napis »Safari«, izberemo »Preferences« in poiščemo »Privacy«. Nato izberemo vse spletne strani in kliknemo na gumb »Remove All«.

 

Opera

Pri brskalniku Opera 12.15 spletne piškote izklopimo na način, da najprej kliknemo na logotip spletnega brskalnika v zgornjem levem kotu, poiščemo »Settings« in izberemo »Preferences«. Nato v zavihku »Advanced« poiščemo zavihek »Cookies« in označimo možnost »Never accept cookies«. Izbiro potrdimo s pritiskom na gumb »OK«. Shranjene piškote pa izbrišemo s klikom na logotip spletnega brskalnika v zgornjem levem kotu, poiščemo »Settings« in izberemo »Preferences«. Nato v zavihku »Advanced« poiščemo zavihek »Cookies« in »Delete all cookies.

 

Dostopnost informacij

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

g) način plačila in dostave

h) časovno veljavnost ponudbe

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

Vprašanja

Vprašanja v zvezi s Splošnimi pogoji uporabe spletne trgovine absport.si in druga vprašanja lahko uporabniki pošljejo na e-naslov info@absport.si. Prav tako to velja za mnenja in predloge.

 

Anel Blažević, direktor